فایل کده File kadeh

مرکز فایل های نایاب

فایل کده File kadeh

مرکز فایل های نایاب

مرکز فایل های نایاب،مرکز فایل الکترونیکی،پایان نامه،آموزش همه چی ...

دانلود رایگان کتاب اثر مرکب pdf + صوتی

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۵ ب.ظ

کتاب اثر مرکب حاوی حقایقی است که شما را به موفقیتی فراتر از حد تصورتان رهنمون می سازد. این کتاب باعث ایجاد تحولی شگفت انگیز در درآمد، زندگی و موفقیت شما می شود. بسیاری از دانشمندان و نویسندگان بزرگ دنیا مطالب این کتاب را تحسین کرده و از آن به عنوان یک برنامه عملی برای رسیدن به موفقیت یاد کرده اند.

اثر مرکب توضیح می دهد، چگونه با اهمیت دادن بیش تر به تصمیمات کوچک و اثر تجمعی شان بر زندگی مان، تغییرات پایدار ایجاد کنیم. این کتاب نشان می دهد که با پذیرش مسئولیت زندگی خود می توانیم عاداتمان را تغییر دهیم و زندگی موفق تر، رضایت بخش تر و شادتری داشته باشیم.

در مقدمه کتاب آمده است که برای موفقیت هیچ معجون معجزا آسا، فرمول مخفی و یا راه حل سریع السیر وجود ندارد بلکه با تمرکز به یک سری از اصول اساسی موفقیت حاصل می شود. در واقع اثر مرکب دستورالعمل اجرایی است که به شما می آموزد چگونه در استفاده از اصول استاد شوید و وقتی مهارت لازم را کسب کردید دیگر هیچ چیز وجود نخواهد داشت که نتوانید آن را به دست آورید.

 

فهرست مطالب:

فصل اول: اثر مرکب در عمل

فصل دوم: انتخاب ها

فصل سوم: عادت ها

فصل چهارم: تکانش

فصل پنجم: تأثیرات

فصل ششم: شتاب بخشیدن

 

چکیده

برای اینکه بتوانید از اطلاعات ارائه شده در این کتاب به شکل عملیاتی بهره ببرید، پیشنهاد من به شما این است که تمرینات و آزمون ها و اقداماتی که در پایان هر فصل از ما خواسته شده و در پایان کتاب هم به شکل ضمیمه وجود دارد، انجام دهید، تا نتایج فوق العاده اثر مرکب را به شکل عینی در زندگی خود مشاهده کنید. سخن آخر اینکه، همان طور که دارن هاردی در پایان اشاره کرده، اثر مرکب ابزاری است که اگر آن را با ثابت قدمی و عمل مثبت ترکیب کنید منجر به ایجاد تفاوت های بلندمدت در زندگی تان خواهد شد.

 

با خرید این مجموعه نسخه pdf و نسخه صوتی آن را صاحب می شوید

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی