فایل کده File kadeh

مرکز فایل های نایاب

فایل کده File kadeh

مرکز فایل های نایاب

مرکز فایل های نایاب،مرکز فایل الکترونیکی،پایان نامه،آموزش همه چی ...

کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ب.ظ

کتاب صوتی دارن هاردی نویسنده و برجسته ترین سخنران موفقیت در جهان با موضوع تغییر در سبک زندگی و مدیریت شخصی سرشار از نکات و تکنیک هایی است که به شما کمک می کند که مسیر موفقیت را بشناسید و در آن قدم بردارید.

 

همین الان یه نگاهی به سالی که گذشت بندازید و به این سوالات جواب بدید:

-بهترین روز سال کدوم بود؟
مهمترین هدفی که به اون رسیدید چی بود؟
-تو این سال چقدر احساس خوشبختی کردید؟
-بهترین کتابی که تو این سال خوندید کدوم بود؟

خلاصه‌ای از کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو:

کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو که درواقع روش اثبات‌شده و مطمئنی برای رسیدن به اهداف و آرزوهای بزرگ است به شما و همه‌ کسانی که این کتاب را مطالعه می‌کنند می‌آموزد و یاد می‌دهد که چگونه و با استفاده از چه راهکارهایی در عرض چند ماه به خاسته‌ها و اهداف خود برسند که بقیه افراد، در کل زندگی خود به آن می‌رسند. اگر شما انسان قدرتمند و توانمندی هستید که انگیزه و شور و اشتیاق فراوانی برای عوض کردن زندگی‌تان دارید و می‌خواهید که زندگی و آینده خود را دوباره طراحی کنید و بسازید، این کتاب به شما کمک بسیار زیادی می‌کند و تأثیرگذار خواهد بود. شما با خواندن کتاب صوتی «بهترین سال زندگی تو» می‌توانید به آرزوها و اهداف بزرگ خود دست پیدا کنید و خود را به سمت اهداف و آرزوهایتان سوق دهید و در این مسیر شجاعانه، قوی و با اعتمادبه‌نفس بالا قدم بردارید.
بیشتر مردم در دنیا برای رسیدن به اهداف، خاسته‌ها و نیازمندی‌شان به‌ سختی تلاش و کار می‌کنند. به همین دلیل می‌توان گفت: پیشرفت کردن در زندگی و رسیدن به موفقیت بسیار راحت و آسان خواهد بود. فقط کافی است در این راه ایستادگی و مقاومت داشته باشید و به‌ سوی آینده حرکت کنید و قدم بردارید.

 

قسمتی از کتاب بهترین سال زندگی تو:

سلام دوستان. من شما را می‌شناسم. ممکن است شما را شخصاً نشناسم اما در مورد شما اطلاعاتی دارم. میدانم که شما می‌خواهید کار بزرگی در زندگی‌تان انجام بدهید. میدانم که شما می‌خواهید بیشتر از آنچه دارید به دست بیاورید و بیشتر از آن چیزی که سایر افراد در زندگی‌شان طلب می‌کنند داشته باشید.
من میدانم شما روی‌ ای‌ ای درک نشده، آرزوهای بزرگ و اشتیاق برای انجام کاری بزرگ در زندگی‌تان دارید. شما تصمیم گرفته‌اید به این کتاب گوش بدهید. این نشان می‌دهد که شما و من شبیه همیم. ما برای رسیدن به اهدافمان تلاش می‌کنیم. برخی از افراد از مفاهیم درون این کتاب می‌ترسند. آن‌ها نمی‌خواهند بیشتر تلاش کنند. آن‌ها از داشتن اهداف بزرگ می‌ترسند. آن‌ها می‌ترسند که از افراد بزرگ جامعه یاد بگیرند؛ اما شما این‌طور نیستید. شما دقیقاً همان فردی هستید که این کتاب مناسب او است.
3 درصد برتر. شما تصمیم گرفته‌اید به این کتاب گوش بدهید و خودتان را از بقیه جدا کنید. آیا میدانید 97 درصد جامعه تفکر عمیقی نسبت به خاسته‌های خودشان در زندگی ندارند. آن‌ها در تهیه لیست خرید خار و بار خودشان بسیار پرتلاش هستند اما در تعین اهداف خودشان تلاش چندانی نمی‌کنند. به همین خاطر است که پیشرفت در زندگی بسیار آسان است. شروع کنید و از آن‌ها سبقت بگیرید. بیشتر مردم یا همان 97 درصد ناراحت نمی‌شوند ...

کتاب صوتی دارن هاردی با  عنوان بهترین سال زندگی تو بیشتر مردم، همه ی تمرکزشون رو روی کاری که می کنن می ذارن. قدم به قدم و با دقت زیادی حرکت می کنند، اما هدف و مسیر مشخصی ندارن.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی